Thursday, December 13, 2012

JARI GATAL~~

Assalamualaikum~
tok tok tok!!! 
Alhamdulillah hari ni diberi kesempatan untuk bernafas~
lol..
sebenanye kan ade story~
tapi  x taw nk mule dari mane...
urmmm...
ok la cenggini....
korang penah ta berhadapan dengan orang yg
TERLALU sellfish???
hah masuk ni da kali ke 2 dah aku jumpa~
from the beginning nampak ok..tp lelame aku da annoy tahap gaban lah..almaklum lah bile aku da start annoying ngan org..
cakap ikut sedap je la..tapi..adekah org cm ni mempunyai SENSE untuk berfikir.
HELL no!!
aku brani potong jari...
as a human being yg sempurna akal ,
kalo kite tgk org yg ketawa berdekah2
x kan lah die tgh marah kot
(COMMON SENSE)
kan??
cemane kau bole ade kawan eh sebelum nih??
ke kau sememangnye  suka MEMPERAGAKAN sifat cenggitu???
i dont get u...
Selame ni kau x tunjukkan lemak kau
tapi bile makin hari..aku x bleh la nk fikir..
otak aku membeku..cenggitu jerrr
hadoii..siyes aku suh kau klua sebab aku x nk ape2 yg buruk berlaku kat kau.
aku cume mampu bg kau ruang berfikir n istiqomah dengan segala PERILAKU kau sebelum ni..
alasan kau sebok bekerje dan penat atau nk cepat x munasabah langsung..
n then kau x bleh nk jumpe org yg banyk tolong kau??
aku bukan la jenis maknusia kuat ngungkit~
tapi kau sebagai hamba allah yg COMEL sepatutnye mengetahui ADAB dan TATASUSILA~

1)kenang jasa org..jangan jadi ANJENG tersepit
2)AMANAH org pegang bebetul..bukan BANTAI je x kire HALAL HARAM
3)HUTANG orang ingat HUTANG sendiri???
4)PERANGAI tu kalo bleh ubah la...

P/S:sekarang nih kau bahagia kan dengan KAWAN baru yg belum kenal kau sape.
kalo kau x seda lagi aku doakan kau cepat sedar supaye kau x hidup seperti kera sumbang kelak
kite yak selalu bverade di atas^^
renung2kan dan selamat BERAMAL!!





No comments:

Post a Comment