Tuesday, June 12, 2012

orang penting yg selalu ada bila jatuh bangun saye



the 1st person yang selalu ada bila saye jatuh tersungkur dan membantu saya bangkit semula...jejejengggg
Aien Nor Izzaty...saye sayang anda..even anda jauh di segamat sane...blaja dlu eh..nnt kite story mory puas2..blik jgn lpe roger taw :P sungguh saye rindu anda!sangat rindu..sorry aritu pi segamat x dan jumpa..bnyak kerja sayang!!u are the best for me untill my last breath!!!






okay this is second person yang selalu dpt detect masalah aku even aku x cerita kot dia..
pandai ja buat aku meleleh ayiaq mata..best friend forever aku..Ahmad Shamil..
dlu masa 1st kenal kat kolej ni blagak tahap nk mampuih punya..last2 org utara jgak..hang nk lari mana woi!!!hahaha (sorry yer neenah.kawan baik saye sahaje..hahaha)


!

ok saye mencuri gamba ini di facebook sahaje..hahahahahahaah
ini ade lah ikin unnie^^ini adelah kakak ke 2 yg saye ade skarg...now we are in 'know each other phase'
she very care about other n selalu bg nasihat bila saye perlu..the most kind sis that i ever had!!
My MONSTER sis
hahaha actually she so buzy in a moment..so i didnt want to mess up her life..shes now very buzy to settle
every single thing..never mind.ill understand u!but cinncha missyu unnie..
eh luah perasaan pulak...ni kakak yg paling cool saye pena jumpe..she is Shariza Ilyani...kecik jer..tp kuat makan..kalah saye!tatkala org da surrender makan ..die nk lagi..hahahahahahha




INI JANTUNG SAYA
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 Nur Izzati...budak yg selalu buat klaka bile saye mara!!haishhh...nothing to describe
only god know how much i love YOu!!!






P/S: mian/sorry curi gamba di pesbuk anda...
       sile jangan tersalah nilai okeh...
       lpas ni sye akan post lagi sebab x abes lagi..hahaha ramai la...


2 comments: