Sunday, October 10, 2010

mish Euri moment!!!!!


dlu en tyme skowla aku ade group sndiri....eben tade hot mane pon still gak nak ade group...masam ,manis,pahit,kelat,tawar...sume ktowg rse sme2...gado???msti a ade gak even skit2 pon....skunk ni sedeyh a cz sume da pecah2...siyes rndu gle...blek skuwl sesame...anta aa.n then lpak dlu...lelame 2 bru blik....serong kt blik kp0 sesame...bwk hp ltk kt lam laci bilik kp0..mmg 2 sume knangan manes a.....g koko sesame...nk2plak ade ptandingan kawad....slalu skip kelas kunun nak practice...siap mnx srat plepasan lg...bese a nak bwat jahat msti a kne ade plan mantap...tade la kantoi....ekekekeke...tp ktowang serong tade a mlampau....msk gak kelas...tgk a ckgu mne ley kautim...salah sowang membe aku ni kelas sebelah...tp da cm dak kelas aku da....tyme ta blaja muncul la die kt kelas ktorg....aku plak pengawas....mmg tebal a cabel membe aku...de pape spotcek msti aku bgta0..x adil kn??tp tu la zaman yg dirindui skang...aa plak mmg taik dtg skola lmbt...mmg aku ari2 tggu die je a..if nseb bek die ta kne than...nsib ta bek rse la....if kne tyme aku jge paga mmg aku mnx tuka...tanak sebe salah tahan membe sndiri...g climb sesame...blek kawad g empangan..lpak kt kedai cik midah...ronde2 nahode nek moto...mcm2...jungle trek sesame kt damai..g jd kunun2 sukarelawan a kt johor..pdahal saje suke2 je...hmmmmm...i mish oll the moment!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment