Thursday, September 30, 2010

SEMALAM.....


smalam lpas blek dri umh aa ngan shida..bestfren aku dari dajah satu aien ajak kua...nk g beli jam kt uptown setapak...last2 aku mmg ikowt a sbb da lame x kua wlaupn da kol 1030 mlm....lpas puas cri kdai jam 2 x de..owner x blik lg...hahahaha...then g kedai mkn kat pinggir kota....ni yg ade cte besh ni....aienn oder la chicken wing...nmpak menyelerakan ...baka pnye la lame....6 ketul je pon...bile da lame tggu dgn harapan ....fuhhhhh.....chicken wing 2 ta panas langsg....nmpak cam lame je dok atas api...tekanan hidop aku.aku lpas telan 2 ketol je....yg len sume aien sapu....2 pon sbab die 2 bkan jenis suke membaze....pas2 aku da rse berat nk blek mlm2 sebab owg kt area umah aku 2 selalu mengate bkn2....so aku tros decide tdo umah aien je....mmg nyesal a oder chicken wing 2...lpas ni sumpah...TIDAK LAGI!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment