Wednesday, January 20, 2010

TAKDIR ITU...

SALAM...
kali ni nk share pasal takdir yang menjengah tetibe...
da name pon takdir....sehari sebelom raye aji 09 ari tuwh satu family balik...
except ayah je coz de keje...bile balik...biase a....tokwan,tok,n sedare mare ade skali....
tokwan da lame sakit ala2 tue..batok,saket perot,saket kaki...mcm2 a
stelah 3 ari kat kampung..malam ketige da nk betolak balik kl dah tp rase x sdap ati sbab tokwan laen sangat...da x mcm selalu...nk kate sakit x pon...die tido pon nyenyak dari malam yang len...tido mcam x nk jmpe aku lg...aku sayang sangat die......dri kecik aku mmg ngan die je....salu bawak aku men kete langga2 kt pineng.salu bawak aku mkn roti canai,mcm2 tmpat a die bawak aku...sedeh je bile ingat balek...bile nk bertolak balik 2 g salam die....tp die cam x bagi aku balik je....aku rase die mmg x bg aku balik..aku salam die ,die x nk lpas tgan aku lgsg...tp bile aku lpaskn tangan,tgn dye trus rebah...aer mate die mgalir.....tokwan kate kt tok sume anak2 die x nk tggu die g...aku sedeh tp aku kne balek sbb nk blaja....sampai je aku kat tmpat belaja..paktam aku kate atok aku msk hspital sbab sejuk lpas die mandi...tokwan koma skejap...tp pastu da stabil....paktam aku kol lg ajak aku lek kg bwat kali ke 2...aku pon pk ok la sbb bole bsedie untok sebarang kemungkinan...tp bile col makcik kt kg diorang bagi ta0 tokwan aku da tede....wktu 2 aku myesal gile sbab balek tinggalkn die....x sgke allah nk amek die..sbab die x pena tnjk die sakit.....aku x smpat nk mnx maaf kt die pon....aku arap die maafkan sume salah aku,aku salu gak mlawan die....takdir 2 sekelip mate je amek die dari sisi aku...die nk tgk aku capai cite2 aku...aku sayang die...aku teman die sampai liang lahad.....tokwan.....akak sayang tokwan......

No comments:

Post a Comment