Sunday, August 12, 2012

perasaansetiapkalilebaran

assalamualaikummm..
hye all*xdemoodsgt*
as usual..every time dkt2 nk raye ade jer masalah yg berlaku..
kali ni lagi dasyat..pikir sampai sakit otak mencari punce..
knpe mak tinggalkan aku mcm tu aje..bunyi mcam mak x btanggungjawab kan??tp die seorg yg sgt bertanggungjawab..cume aku je degil,x denga ckp..aku x layak jd anak dia.
11/08/2012-dlam pkol 4 ptg tuh mak blik..okay sembang mcam biase..gelak2 n tidur smpai kol 5 lebeh..then mak bangun n mandi..da siap mandi tetibe mood die mcam hilang..terus die decide lpas buke die nk blik rawang blik..naik motor plak tuh..aku rase BERDOSA buat mak mara kat aku..half an hour pas tuh  aku tepon nk tnye wether die da sampai or ta..tp  malangnye die x angkat telepon lgsung..aku mesej pon die x balas..mak...akak mintak maaf..hati sgt pedih bile mak kite sndiri ignore kite tp ape nk buat???salah aku...aku x brani nk telepon lagi..bile ayah aku sms die reply tp sms aku??hope suatu hari aku tawu ape sala aku =(

No comments:

Post a Comment